(Nejenom) milostné vykolejení - Láska a jiná vykolejení (Leah Konen)

09.03.2019


autor: Leah Konen
žánr: YA, romance
nakladatelství: Yoli
rok vydání: 2018

Ammy opouští na krátkou dobu svou matku a domov, aby se mohla zúčastnit obřadu svého otce a jeho přítelkyně. Noah odjíždí usmířit se se svojí dívkou. Jedna cesta vlakem svede tyto dva cestující do jednoho kupé. Ovšem místo poklidné jízdy na ně čeká porucha vlaku, kvůli které oba dva naberou veliké zpoždění. Je jen na nich, aby se dostali do města včas a zúčastnily se důležitých chvílích jejich života...

Po této knížce by měl člověk sáhnut pouze když je pozitivně naladěný a má chuť se zakousnout do milostného (někdo trochu přeslazeného) příběhu. Autorka má velmi působivý styl psaní. I přes první osobu tomu dodává nádech bez umělosti. Celé je to velmi jednoduše napsané, nic se nezadrhává. Činy postav mají celkem logickou návaznost. Odpovídají sledu událostí, ve kterých se Ammy s Noahem nacházejí.

Z mého pohledu knížka byla velmi roztomilá, bavilo mě sledovat setkání dvou neznámých lidí jen o něco starších jak já. Přesto (dle očekávání) jsem tam našla věci, které by se daly trochu poupravit...

V prvním případě mi mírně vadilo, kolik překážek jim vstoupilo do cesty. Ano, někdy to neovlivníme, ale myslím, že kdyby autorka ubrala na neštěstí, bylo by to o něco více reálnější. Mě osobně v pozdějších stránkách začínalo unavovat, když se jim ani jedna věc nepovedla dotáhnout do konce. Jestliže by to bylo více promíchané se štěstí, pro čtenáře by to určitě bylo zajímavější.

Také mi bylo líto konce. Připadal mi useknutý, nedotažený. Už jsme se to nedozvěděli z příběhu, nýbrž z vyprávění, jak to s nimi skončilo. Neviděli jsme jejich konečnou cestu.

Nebýt konce, asi by to dostalo i o něco více hvězdiček. Jinak je to milounká knížka na unavené večery, kdy už se nikomu nechce moc přemýšlet a potřebuje vypnout. Doporučuji si přečíst :)

3/5

© 2018, Danie. Všechna práva vyhrazena.
Vytvořeno službou Webnode
Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky